Los anawin 1.astea.

Egun on guztioi,gaur proiektu berriko lehenengo eguna izan da.
Nire taldean;Leire,Ane,Naroa eta ni gaude.
Lehenengo orduan andereñoak azalpena eman digu eta bigarrenean gauzak antolatzen hasi gara.Adostu dugu zer egingo zuen bakoitza eta zein materialak ekarri behar ziren.hurrengo egunean lana garbian egiten hasiko gara.
Ere taldeko rolak banatu ditugu eta denok adoz geratu gara.
hasieran,ez gara asko kontzentratu eta hitz egiten aritu gara baina konturatu garenez denbora galtzen genbilela lana egiten hasi gara.
Taldeko kideak asko gustatu zaizkit,eta uste dut lan oso ona egingo dugula,baina gauza batzuk hobetu beharko ditugula,nola gutxiago hitz egin eta lana seriotasun handiarekin hartzea.
Beste aldetik oso harro sentitzen taldean dugun giroarekin,zeren eta oso ondo moldatzen gara,baina hori arazoak ekarri ahalko zituen baina lana egiteko gogotsu sentitzen garenez ez dut uste hori oztopo bat izan denik.
Bueno irakusle estimatuak hau izan da proiketuaren lehenengo astea,eta hurrego astean informazio gehiagorekin etorriko naiz.
HURRENGO ASTERARTE!

Iruzkinak

Blog honetako argitalpen ezagunak

Los anawin proiektua sintesia

Los anawin 3.astea